Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

pihi

2010.09.18. 13:02 | Atina Luro | 1 komment

Ez a hét nagyon hosszú volt. Hétfőn jöttem haza Pestről, de másnap 10-kor már az iskola padban ültem tektonika gyakorlaton. (Reméljük így idén sikerülni is fog) Mit ne mondjak nem voltam valami rózsásan, de utána pihentem. Vagyis majdnem. Este átjött hozzám egyik csoporttársam, és én már tök fáradt voltam, és már azt se tudtam mit mondjak neki h. menjen már el, mert tegnap még kaptam a kemot, és csak muszályból jöttem vissza a reggeli tekto miatt. Na mind1. végül kb. 2 óra után haza ment, ez kb. este 7 magasságába lehetet, így végre tényleg tudtam pihenni.

Másnap csak a katalógusos órákra mentem be, bár reggel kicsit lelkiismeret furdalásom is volt emiatt, h. elég jól voltam reggel és mégse mentem be. De utólag vissza gondolva, jó hogy nem mentem be, mert azért annyira nem voltam jól.

Csütörtökön viszont már egésznap bent kellett lennem. Aztán pénteken újból korai kelés, mert menni kellett vér vételre. De azért délután már lovagoltam. ELőszőr voltam B.L-el terepen!!!!:.....Féltem tőlle, de nem volt miért:)) [Hiszen nem attól vagy jó lovas h. nem esel le a lóról, hanem attól, hogy nem is akar ledobni. ]...Na ma reggelre meg is lett a hét eredménye, mert reggel fél 8-kor alig bírtam felkelni. :P...

Ja és el is felejtettem, "tök jó volt"...mert két 23 éves csajszival voltam egy szobába, és ettől sokkal jobban éreztem magam. De tényleg..

Délután go-go paci:)...ugyh. szép napot nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr752305268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása