Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

TromboCica

2011.03.18. 19:25 | Atina Luro | 7 komment

Hát igen. Régen jártam erre. De nem volt hozzá erőm. Ám most újra itt. Hogy mi történt eddig?...Semmi jó. Mindenféle vizsgálaton voltam, közbe pedig teltek a napok. Megjött az eredmény is úgy kb. 1,5 hete. Hát nem lett jó. Nagyon nem. A drága megtámadta a csontvelőmet. Azóta túl vagyok az első kemon, és múlt péntek óta kórházból be-ki járok, mert a trombochytám annyira rossz. Egyébként jól érzem magam, bár a utóbbi napok eléggé megviseltek lelkileg. Ma például terepgyakorlaton kellene lennem, de itt unom a banánt. Bár ezt annyira nem bánom mert nem igazán bírtam volna a egésznapos gyaloglást, és az idő is elég ramaty. A sok szartól állandóan éhes vagyok, és az arcom annyira pattanásos mint még soha és meg is duzzadt. Kissé nagyon pufika lett. Bár tudom e legyen a legkevesebb bajom, azonban mégis csak zavar. A legjobban talán most az zavar h. nem tudok előre tervezni semmit, mert minden attól függ, hogy milyen az aznapi vérképem. Jó lenne már valami kis állandóság. (Két koma épp a széklet ügyeit beszéli a másik szobába, de ordítanak és még ide is behallatszik :))...

Minden nap imádkozok, lélekben próbálom magam gyógyitani. Olvasgatok. Pl. most végeztem a Miért nevet Isten? című könyvel, most pedig bele vettem magam a Békés harcos útjába. Lassan már csak spirituális könyvek lesznek a polcomon:)

(Hogy ez a két ember mit művel) Szóval lélek. Amikor átalszom az éjszakát jól vagyok. Hiszem h. meggyógyulok. h. folyamatosan gyógyulok. Aki pedig mást mond az hazudik:) Fontos a hit. Valaki egyszer azt mondta h. itt egyszer mindenki elkezd hinni valamiben. Ez igaz. Nekem a saját egészségemben kell most hinnem. Hinnem kell h. van jövő és mernem kell tervezni. Nem könnyű. De hiszek, és imádkozok.

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr362750961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anda19+1 2011.03.29. 10:17:21

jajjjjjjj, ne már...
Mit jelent, h a csontvelőt támadta meg?
A tüdőben ??

Szedsz vmi kimondott rákellenes készítményt? Avemar, bármit?
Van 1-2 elhíresült orvos, akik kimondottan erre teszik fel az életüket, tudom, vitatott téma, de nem kéne felvenni a kapcsolatot velük esetleg??? (dr. Ládi.pl...? )
mindent meg kellene próbálni, mert le kell győzd...
sikerülni fog! kitartás
A.

pegg 2011.05.01. 06:41:49

Atina, mi van Veled, hogy vagy? Mindennap felnézek, de semmi. Nagyon aggódunk Érted, már rég írtál ...

Piják 2011.05.04. 14:48:46

Kedves Kommentelők!

Sajnálattal tudatom veletek, hogy szeretett kishugom szenvedései négy év után 2011 április 27-én hajnalban véget értek.
Azoknak akik segítették szenvedésekkel teli életét egy kicsit jobbá tenni, külön köszönet!

Soha ne adjátok fel, Ő sem tette!

Piják Attila

pegg 2011.05.04. 21:14:33

Nem akarom elhinni.....hát Ő is... Drága Anita! Kívánom hogy leld meg a nyugalmat és boldogságot ott fent, megérdemled! A családnak őszinte részvétem...

ZS0FI 2011.05.05. 09:38:07

Őszinte részvétem.
Anita, kimondhatatlanul sajnálom, hogy így alakult, annyira akartad a gyógyulást, hogy még akkor is veled együtt hittem benne, amikor már blogolvasóként is világos volt, egyre nagyobb a baj....sokat gondolkodtam az önmagunkban való hitről, a kitartásról...nem akarok itt nagy szavakat használni, csak annyi, hogy úgy érzem hozzátettél valamit ahhoz, hogy hogyan vélekedek ezekről a fogalmakról...ezt köszönöm. Nyugodj békében.

anda19+1 2011.05.12. 19:09:48

Az angyalok vigyázzanak Rád...

nem tudom elhinni...

anda19+1 2011.05.12. 19:10:50

@Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!!
süti beállítások módosítása