Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

Hétfő

2010.09.08. 12:49 | Atina Luro | Szólj hozzá!

Hétfőn eléggé kiborultam. Amikor vissza értem a kolliba már akkor tiszta ideg voltam és egyedül voltam ami súlyosbitotta a dolgot. Aztán kezdem megnyugodni, mire elvágtam  a kezem, na erre kiborult a bili:SS....így elkezdtem ittatni az egereket. Ha valakivel tudtam volna beszélni akkor nem fajult volna idáig szerintem a dolog. Annyira föllpumpáltam magam, h. agy kis hőemelkedést is sikerült begyűjtenem, így ettől még jobban ideges lettem, mert féltem h. megfáztam vagy ilyesmi. Aztán végre tudtam beszélni anyuval ami után kicsit jobban éreztem magam és eljöttek hozzám. De szerencsére mire ideértek már jól voltam, testileg-lelkileg, így csak behoztak ezt-azt, de nem mentem haza velük. A tegnapi nap egész jó volt, a mai hát ami a mait illetti, az is kicsit depisen indult, de a suliba nincs helye az ilyesminek:P...Szóval sokkal könnyebben túl tettem rajta magam. De amikor ebédelni mentem akkor is elég sz.rul éreztem magam, mert minden hülyeségen járt az agyam és a félelmeim csak úgy áradtak magamban. Most jobb, lassan órám is lesz, az majd eltereli a figyelmem.

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr132280116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása