Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

boldogság gyere haza...

2011.02.01. 07:45 | Atina Luro | Szólj hozzá!

Mivel többen érdeklődtetek, hogy mi van velem, így összeszedtem magam és írok. Jól esett, hogy ennyien írtatok.

Szóval a második műtét nem épp úgy sikerült ahogy azt terveztük, mert a ct nem mutatott ki mindent. Bár megfogadtam, hogy nem olvasom el a záromat mégiy megtettem egy gyenge pillanatomban, és eléggé megviselt. Ezek után itthon egy hét pihi, majd varratszedés és kemo. Amiből nem lett semmi mert annyira rossz volt a vérképem. Így most csütörtök-péntek csontvelő vizsgálat és minden egyéb, amitőé rendesen be vagyok ám tojva.

Próbálva nem gondolni ezekre már csak saját magamban hiszek, hogy képes vagyok rá, és h. csodák már pedig igenis vannak. Elölvastam az Erőt, most pedig a Boldogságtervet olvasom...hátha utat mutatnak nekem, meg a Bibliát is szoktam olvasgatni. Ha esetleg valaki tud  valami jó könyvet, blogot ezzel kapcsolatban szívesen várom.

Tehát összegezve, próbálom a napjaimat azzal tölteni, hogy erősítsem magamban a gyógyulásba vetett hittem, hogy meggyógyultam, és egészséges vagyok, meg ilyenek. Persze nem mindig sikerül. Sajnos egyenlőre többször nem mint igen.

Hiszem, hogy van holnap, és hogy jobb lesz, mert hát nem eshet örökké az eső. Közben pedig megpróbálok változni, kedvesebb, boldogabb lenni, nem kritizálni másokat, stb...és csak a jó dolgokra gondolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr122629629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása