Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

Válasz

2009.11.23. 10:36 | Atina Luro | 2 komment

Köszönöm jól vagyok, de a napokban jártam felülvizsgáltokra, így egy kissé ideges vagyok...eddig egész jól bírtam, de vagy ma vagy holnap fog kiderülni a melkas ct eredménye ami miatt nem kicsit izgulok...Köszönöm kommit, jól esett!!:))......

És egy kis jó hír: a felkar és hasi UH NEGATÍV!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDD:DDD:DDD:DDD..és az ortopéd orvos is csak jót mondott a kezemről.

 

A hasi Uh-n az a doki volt aki már egyébként többször vizsgált, és mindig buztit mert ő is rákos volt, és ugynézett ki h. most csontátéttje van több helyen, de Ő nem hitt benne...és lássnak csodát, a szövettan nem is igazolta azt!!....Inditatására bele kezdek a Secret című könyvbe.

Addig pedig folytatom az autoszuggeszciót, de ez ma már nagyon nehezen megy:S....egyszerűen félek...   Pedig tudom, hogy nem szabad!! és minden pillantaban a telefonom nézem, és attól rettegek h. mikor hivnak, ha pedig nem akkor azért mert biztosan olyan rossz lett!!!....ÁÁÁÁ....őrjítő!

Így nem tehetek mást mint addig mondogatom:

egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok, egészséges vagyok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr271545628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anda20 2009.11.25. 09:03:08

Teljesen érthető, amit érzel!! Kb. 2 hónapja mélyedtem bele a "rákkutatásba", egy 22 éves unokatesóm érintettsége révén....de minden tisztelem a Tiétek! nagy próbatétel ez... A Simonton terápiáról hallottál már?? Egy onkológus doktornő kisvideóját néztem, kiegészítésképpen! a protokollt...hátha
Nehéz bármit is írni...félelmetes.... de szurkolok Neked!!!!!!!!!!!!!!! jó lesz a lelet, meglásd!! Szép napot! A.

Imianyuja 2009.11.25. 22:56:45

Én is olvaslak, elég régóta...csak csodálni tudlak, erős vagy. Nem baj, ha néha kibuksz, a lényeg, tudj mindig talpra állni.
Drukkolok...
süti beállítások módosítása