Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

mi leszek ha nagy leszek?! (válasz)

2009.12.02. 22:06 | Atina Luro | 3 komment

Mi lesz ha nagy legyek??....Hát felnőtt:D...Na jó félre a tréfát

 

Másodéves Bsc hallgató vagyok földtudomány szakon, geológia szakirányon. Ha elvégzem a bsc-t akkor természetesen el szeretném az msc-t is méghozzá palenontóliga szakirányon. Ha pedig elvégzem akkor hivatalosan is geológus leszek.

Hogy nem sok-e a stressz???....Ez már bonyolultabb, minthogy egy mondattal tudjak válaszolni, ugyh. kezdem az elején.

Minden vágyam az volt gimi negyedikben, h. felvegyenek a suliba. DE akkor kiderült, hogy mi bajom van...ez érettségi előtt kb. 1 hónappal volt. Ezután az egész nyarat azzal töltöttem, h. kemora jártam, így amikor végre jött, a várva-várt sms-hát mit ne mondjak, egyáltalán nem érdekelt. Persze mért is ne ez is akkor volt amikor épp kórházba voltam. Lehet ha otthon lettem volna kicsit jobban örültem volna hogy felvettek. Szóval azért nem váltott ki belőlem különösebb érzéseket, mert tudtam, hogy ősszel nem kezdem el az egyetemet.

Hogy ne "felejtsek el tanulni" ősszel elkezdtem egy OKJ-s tanfolyamot. Közben pedig tettem amit tennem kellett. Amikor vége lett a kemonak, és már csak sugarat kaptam, akkor már ugye elkezdett nőni a hajam. Amikor előszőr mentem kendő nélkül suliba, a tanár "jópofin" be is szólt, ami kicsit szarul esett. "Atina, magának van haja?!"....

A sulit sikeresen elvégeztem két társammal egyetemben, hozzáteszem 16-an kezdtük.

Eljött a nyár és Én csak arra koncentráltam, hogy ősszel elkezdhettem a sulit. ELjött az ősz, és  végre fellélegezhettem. Próbáltam stressz mentesen kezelni a vizsgákat, de prsze nem úgy ment. Aztán tavasszal, szülinapomkor (már megint), megtudtam, hogy áttétem van. Hát mondanom se kell mit éreztem. A vizsga időszakot ugy kezdtem, hogy két hétig kórházba voltam. DE MEG CSINÁLTAM!!...ekkor már nem érdekelt, hogy hanyasra, csak az h. sikrüljön. Persze én is csak emberből vagyok, így 2 vizsgám már nem fért bele, ebbe a tempóba. Egy valamit viszont tudtam: nem hagyok ki még egy évet!!!

Így vágtam neki az idei tanévnak. Hogy stresszelek-e??....Hazudnék ha azt mondanám nem, de közel se érdekel annyira a dolog. Vagyis ezt hitettem el magammal. Csak arra "gyúrok" hogy ne rakjanak át fizetősre. NEm könnyű így. Rengeteget hiányoztam és a gyakorlatokat bepótolni, nem kis feladat. De már nem úgy élem meg az egészet, mint korábban. Nem igazán stresszelek rajta, bár ez a két hét nagyon kemény és most picit tényleg stresszelek. Ugy fogom fel, hogy a nyelvvizsga hiány miatt, ugyis csúszok egy évet, így ha nem végzem el 3 év alatt akkor sincs semmi.

Azonban a suli így is tele van megpróbáltatásokkal, amelyek elsősorban lelki megpróbáltatások. 20 évesen szeretném kicsit jobban élni az életem, szórakozni, pasizni....persze ezeket nem teszem. A legnagyobb megpróbáltatás számomra a sport hiánya. Soha nem voltam sportoló alkat, de nagyon rossz amikor ismerőseim, barátaim mind korizni mennek és én nem mehetek. Amikor haza megyek és láttom a lovamat, és nem tudom, mikor ülhetek fel rá újra. Ezek miatt szoktam leginkább mélyponton lenni.

Próbálom, napjaimat úgy tölteni, hogy arra koncentrálok amit a könyvben olvastam.

((Sorstársamról annyit tudok, hogy nem kellett semmilyen kezelésre járnia, így elkezdte a sulit. ))

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr781569946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anda20 2009.12.03. 09:24:26

Szia, nehéz válaszoljak... ahogy olvastalak, éreztem, h süllyedek bele a fotelbe 1000 g-vel...Dühöt, tehetetlenséget érzek a mély együttérzésen túl, h miért büntet bárkit az ég ilyen nyavalyákkal, egy fiatal,értékes embert, akinek annyi mindent ki kell még próbáljon az életből!!!? Az a tanárod?? kedvem lenne bepancsolni neki, a volt koliorvososoddal egyetemben...Csak remélni merem, h vannak barátaid, akik kihúznak a letargiából, ha rád is tör...de jól csinálod, jól kezeled, KITARTÁS!!!! tudod, strici módra :-)))))))A.

petrzsalka 2009.12.03. 17:09:37

szia! én is földtudományi szakon vagyok, szintén másodéves és épp most cseszem el a félévem az influenza miatt. így, hogy elolvastam az írásod, nagyon sok erőt merítettem belőle. egy erős ember vagy és maradj az is. én is már voltam sokáig kórházban, intenzíven, és akkor is csak úgy tudtam túlélni, hogy összeszorítottam a fogam és AKARTAM.
amúgy érdekes a kombináció: először geo utána paleo. lehet ezt így nálatok? nálunk nem nagyon.
minden jót és jó szerencsét

Atina Luro 2009.12.03. 20:54:33

Kedves petrzsalka!...Remélem már jobban vagy. Igen nállunk lehet még hozzá msc-n a három szakirány közül ez az egyik egészpontosan:
földtan-őslénytan szakirány.

Egész pontosan engem a paleoökológia fogott meg.
süti beállítások módosítása