Tanulj meg küzdeni!!

A 18. születésnapnak az önfeledt ünneplésről kellene szólnia....hát nekem nem erről szólt...Blogommal szeretnék segíteni mindazoknak akik tudják mi az hogy RÁK!!

Friss topikok

  • anda19+1: @Piják: Vigasztalódást kívánunk a családnak...és erőt!!! (2011.05.12. 19:10) TromboCica
  • anda19+1: Hogy vagy??? be-benézünk, de semmi hír... (2011.01.31. 19:24) Új év, új kezdet
  • goldenconnie: Minden rákos betegnek !!!!!!!!!!!!!!!! Azonnal ismerkedjetek meg Germanisce Neue Medizin-nel !!! ... (2011.01.07. 15:20) emberek
  • anda19+1: A q....... életbe! (2010.11.05. 19:01) megtörve
  • anda19+1: Szia! www.youtube.com/watch?v=X3hZ_PQRxmk&feature=related még úgy 70-80 évre való újat látni fox... (2010.10.10. 19:09) egyedül

Linkblog

--

2010.02.16. 19:20 | Atina Luro | 2 komment

Köszönöm mindenkinek az energiát, és ha kérhetném, akkor kérnék még. Holnap megyek Pestre, ahol elmegyünk a TBC intézetbe valami szakorvoshoz, és ő majd megmondja mi lesz.

Nem adom fel, mert élnem kell!!...rengeteg tervem van még... Igazából másra nem is tudok gondolni...persze ez nem azt jelenti h. nem bőgtem egy csomót, de inkább csak merengtem a semmibe. Csalódotottan. Nem tudom mit kénne máshogy tennem. Ha bárkinak van valami ötlete szívesen fogadom!! Még mielőtt megtudtam a rossz híreket válaszoltam a reiki-s kommentezőnek...aki egyből válaszolt. Én még nem írtam neki vissza mert előbb meg várom a holnapot és akkor utána már pontosíthatunk meg ilyenek.

Gondolom nem kell mondanom h. telt az utóbbi két napom. Ma azért jobb volt, mert elmentünk otthonról, hogy elvonjam a figyelmemet. Bízok magamban, és tudom h. egészséges vagyok bármit is mondjon bárki!!!...Tudom h. van ki út!!

A bejegyzés trackback címe:

https://rakoslany18.blog.hu/api/trackback/id/tr191764157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anda19+1 2010.02.17. 02:17:45

Ne csüggedj, Atina,az nevet, aki a végén nevet, és Te leszel az!
Itt Debrecenben meséltek egy férfiról, akinek reménytelen tüdődaganatától sikerült búcsút mondani, LÚGOSÍTÁSsal.Nagyon fontos lenne egy étrendi változás, a rák virul savas közegben,keress rá a neten, rengeteg helyen olvastam róla én is....minden, ami nem táplálja a Dögöt, ahogy más fórumozók írják...rengeteg nyers zöld! és színes zöldség, vagy a leve,(főként brokkoli, búzafűlé,cékla,stb. )teljes őrlésű gabonából készültek, olajos magvak. Elhagyni a fehér cukrot, lisztet,!!!! ami lételeme a szaporodáshoz! Húsok, tejtermékek mellőzése..80% nyers, 20 % főtt étel( John Hopkins Rákkutató Intézet írásából ) Flavinok,1-2 immunerősítő...Te már tudsz küzdeni, és győzni fogsz!!!!!!!!!!!!
Energia megy ...:-))))

Imianyuja 2010.02.17. 14:15:41

Jól értelmezem,és áttétes lett a tüdődre??
Ne add fel, tudom hogy könnyen beszélek, de az élni akarásoddal nagyon sokat érhetsz el!! Nagy küzdelem vár rád , de hidd el, megéri. Melletted vagyunk!
süti beállítások módosítása